piątek, 6 lutego 2015

luk-pol2

Od tego Pana kupiłem wzmacniacz, który okazał się niesprawny (uszkodzony zmotoryzowany potencjometr Alpsa regulujący głośność) ze zniszczonym panelem przednim (plamy wżarte w  głąb powłoki, rysy, obicia). W opisie aukcji był opisany jako w pełni sprawny w dobrym stanie. Dobry stan wizualny sprzedający potwierdził mailowo, przed moją decyzją o zakupie.

Po zgłoszeniu wad (przesłałem zdjęcia i opisałem dokładnie usterkę) co uczyniłem w dniu odbioru paczki,  sprzedający stwierdził, że nie mógł sprawdzić dokładnie wzmacniacza a stan wizualny dalej ocenia na dobry. Zadeklarował zwrot pieniędzy po odesłaniu sprzętu, jednak nie zgodził się na zwrot kosztów przesyłek (40 PLN). Nie zmienił swojego stanowiska, pomimo moich wyjaśnień, że sprzęt był nierzetelnie opisany i chcę go zwrócić jako niezgodny z opisem i w takim wypadku to sprzedający powinien pokryć koszty wysyłki. Kiedy przesłałem mu przepisy kodeksu cywilnego, które to regulują, przestał odpowiadać.
Komentarz jaki wystawiłem:

i wystawiony przez luk-pol2 mi wraz z kolejnym, który luk-pol2 wystawił, jako kupujący, co pozostawiam bez komentarza... 

Poniżej zdjęcia przedmiotu i zrzut obrazu aukcji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz